پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

                                                     

                دل روشنی دارم ای عشق

                 صدایم کن از هر کجا می توانی

                  صدا کن مرا از صدفهای سرشار ِ باران

                  صدا کن مرا از گلوگاه سبز ِ شکفتن

                  صدایم کن از خلوتِ خاطراتِ پرستو

                  بگو پشت پرواز ِ مرغانِ عاشق

                   چه رازی است ؟

                        بگو با کدامین نفس

                              می توان تا کبوتر سفر کرد ؟

                 بگو با کدامین افق

                          می توان تا شقایق خطر کرد ؟

                  مرا می شناسی تو ای عشق

                  من از آشنایانِ احساسِ آبم

                  و همسایه ام مهربانی است

                   و طوفانِ یک گُل

                    مرا زیر و رو کرد

                    دلِ تشنه ای دارم ای عشق

                   صدایم کن از بارش ِ بید مجنون

 

                   صدایم کن از ذهنِ زاینده ابر

                   مرا زنده کن در نفسهای بار آور ِ برگ

                    مرا خنده کن بر لبانی

                    که شب را نگفتند

                    مرا آشنا کن به گُلهای شوقی

                                 که این سو شکستند و آنسو شکفتند

                       تو را می شناسم من ای عشق

                      شبی عِطر ِ گام ِ تو در کوچه پیچید

                       من از شعر ، پیراهنی بر تنم بود

                      به دستم چراغ ِ دلم را گرفتم

                      و در کوچه عطر ِ عبور ِ تو پُر بود

                       و در کوچه باران چه یکریز و سرشار

                        گرفتم به سر چتر باران

                     کسی در نگاهم نفس زد

                      و سرتاسر شب

                      پُر از جست و جوی تو بودم

                      و سر تاسر ِ روز

                       پُر از جست و جوی تو هستم

                      صدایم کن ای عشق

                     صدایم کن از پشت ِ این جست و جوی همیشه



نظرات شما عزیزان:

13h446 / ir63
ساعت14:19---23 تير 1391
مهرداد بی خیال ب خدا ... تو حساس شدی اینام گیر دادن بت ... از من میشنوی دیگه جوابشونو نده ... همه چی تموم میشه .
پاسخ:ممنون دوست من .حق باشماست .مرسی از نظرتون.


عموت
ساعت14:26---21 تير 1391
اي بابا مهرداد جون چرا اينقدر پافشاري ميكني به قول معرف
پاسخ:عموجان همانطور که میدانید عشق, سراسر قداست است .سراسر پاکی است.و عاشق کسی است که عشق رو قدم نزده است عاشق عشق را زندگی کرده است .عاشق پشت به آفتاب موهای خیس عشق را شانه کرده است تا تار مویش را ندهد به دنیایی.با این اوصاف بنده فکر نمی کنم که که لیاقت صفت عاشقی را داشته باشم.در هر صورت اگر دوست دارید که فکر کنید من عاشقم مشکلی ندارد بنده حق ندارم که از شما آزادی تفکر را بگیرم .ولی از شما یک خواهش دارم و اون اینکه که به دنبال معشوق من نباشید و کسی را بی دلیل موصوف به صفت معشوق برای من نکنید.


789
ساعت12:02---21 تير 1391
پس از این به بعد خورزوخانی نداریم.....



انشاا...
پاسخ نمیدونم .بستگی به خود خورزوخان داره اگه دوست داشته باشه هنوز میتونه با این اسم نظر بده .نه من و نه شما هرگز حق نداریم برای کسی تصمیم بگیریم .این طور که خود خورزوخان گفت تا الان انتقاد توهین آمیزی نکرده و از زمانی هم که من نویسنده وبلاگ شدم تا الان ندیدم که قصد توهین کسی رو تو وبلاگ داشته باشه .دوباره میگم به خودش مربوطه که با این اسم ادامه بده یا اینکه نام دیگه ای پیدا کنه.شما هم کم کم دارید حاشیه درست می کنید.دیگه دوست ندارم ببینم که در این مورد حرفی زده بشه .ضمنا ظرفیت داشته باشید و نخواسته باشید که از اسم خورزوخان تقلید کنید و با اسم او نظر بدید.این رو به این خاطر نمیگم که به اشتباه فکرکنید منظورم اینه که خورزوخان شخصیت خیلی کار درستی هست و همه دوستشدارن و خیلی ها میخوان از اسمش تقلید کنن این رو به خاطر نظر قبلیتون که گفته بودید خورزوخان شما هستید میگم.با تشکر.


456
ساعت11:37---21 تير 1391
خوروزخان که معلومه کیه......منم بین نود نفر بگرد پیدا میکنی.......یا به فرض مهال به خورزوخان بگو با اسم مستعار دیه ی نظر بده و خودت هم با اسم خودت
پاسخ:من که با اسم خودم نظر میدم .خورزوخان هم با اسم خودش  یعنی خورزوخان نظر میده.خورزو خان رو هم دو نفر تا الان میشناسن یکی من و دیگری دوست عزیز و با معرفتم آقا مهدی جلادت.پس دیگه بازی در نیارید لطفا . جرات داشته باش و با اسم خودت نظر بده.


123
ساعت11:27---21 تير 1391
خوبه میدونی خورزوخان هم اسم مستعاره........... و قایم شدن پشت حروف
پاسخ:شما بگید کی هستید تا من بگم خورزوخان کیه.


789
ساعت11:07---21 تير 1391
دست سانسور و تایید نکردنت هم خوبه
پاسخ:با با من چی رو تایید نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا ساعت 12 منتظر نظر تایید نشده ات هستم.دوباره نظر بده.


123
ساعت10:58---21 تير 1391
دلیلش رو اون 90 درصد میدونن
پاسخ:هر جور دوستداری فکر کن .آره من خورزوخان هستم .تو که دوستداری این رو بشنوی .بیا حالا بشنو.امیدوارم که خورزوخان واقعی ناراحت نشه .من میدونم که خود خورزوخان در جریان هست . میدونه از یه طرف گیر دادن که من عاشقم از یه طرفم میگن که من خورزوخان هستم .من خورزوخان نیستم.من عاشق نیستم.


456
ساعت10:43---21 تير 1391
حالا م میخام ببینم نظر قبلی که دادم رو تایید میکنی یا ....
پاسخ:نظر قبلیتون با چه اسمی بوده؟؟؟؟؟با نام 123 نظر داده بودید یا 456 ؟؟؟؟؟؟من اولین باره که دارم با اسمتون برخورد میکنم .اگر قبلا با نام 456 نظر داده بودید یا نظرتون ثبت نشده یا اینکه یکی از دوستان حذفش کرده من تا الان یکی نظر رو بیشتر حذف نکردم . نظر مسخ عزیز بودکه بر اثر اشتباه خواندن من بود یا اینکه ایشون غلط املایی داشتن که بعدا من به خاطر اشتباهم ازشون عذر خواهی کردم.چندتا هم از این تبلیغها بود که واسه همه دوستان نویسنده میاد و اکثرا تایید میکنن اما من که میبینم ربطی به موضوع نداره یا تایید نمیکنم یا حذف میکنم اخیرا فقط یکی از این نظر ها رو تایید کردم که تبلیغ وبلاگی بود به نام ما سه تا(امین و مهشید و خدای مهربون)که چون به نظرم شکل تبلیغشون قشنگ بود تایید کردم که میتونید تو نظرات مربوط به پست (پاک ترین و با وفا ترین یار من) اون رو مشاهده کنید.اگه با نام 456 قبلا نظری دادید مجددا نظر بذارید .من صادقانه میگویم این اولین نظر شماست که تا اکنون دیدم.راستی یه نظر دیگه هم حذف کردم که مربوط به پست خودم نبود .و گفتم اگر کسی که در موردش نظر داده بودن اگه اون نظر رو میدید خیلی ناراحت میشد.بنابرین حذفش کردم و فراموش کردم که به صاحب پست بگم که من یکی از نظرات رو حذف کردم .


123
ساعت10:41---21 تير 1391
شک ندارم خورزوخان خودتی....نمیدونستم اینقد دیگه قایم شی....مطمئن هم باش 90 درصد کسایی که میآن وبلاگ میدونن خودتی
پاسخ:اگه راست میگی دلیل بیار که من خورزو خان هستم . ضمنا اگه شک نداشتید با اسم خودتون نظر می دادید .اینکه با نام مستعار نظر میذارید یعنی مطمئن نیستید که من خورزو خان هستم .پس الکی پشت یک سری اعداد قایم نشین.


talan
ساعت0:24---21 تير 1391
خورزو خان عاشق شدیا
پاسخ:خورزوخان رو نمی دونم که عاشقه یا نه .اما خودم رو میدونم که عاشق نشدم.و این شعر که از آقای محمد رضا عبدالملکیان هست به نظرم زیبا آمد به همین خاطر گفتم بقیه دوستان هم از اون لذت ببرن.شعرای قشنگی دارن ایشون.توصیه میکنم حتما شعر هایش را بخوانید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.